3 vragen aan Willem Dijkema
Annette Doorduin2026-06-02T20:13:08+02:00In de rubriek 3 vragen aan… krijgen vrijwilligers, verenigingen en teams uit Annen de kans om zichzelf en hun vereniging of stichting voor te stellen. In de laatste vraag geven ze het stokje over aan de degene die de maand erna in het Mededelingenblad zal staan. Het stokje is vorige maand door Hans Brandts Buys doorgegeven aan Willem Dijkema. 1. Kun je jezelf even kort voorstellen? Moi. Ik ben Willem Dijkema en woon nu alweer, samen met Anneke, twee jaar in Annen. De meeste mensen zullen mij wel kennen als eigenaar van café ’t Keerpunt in Spijkerboor, het dorp waar ik